X

چرا از استنلس استیل در ساخت لوازم آشپزخانه استفاده می کنیم ؟

02122011620 تلفن
دکوراسیون آشپزخانه با ورق استیل
ترکیب نشدن استنلس استیل با مواد غذایی و زنگ نزدن ، راز اصلی محبوبیت ورق استیل در ساخت تجهیزات و لوازم آشپزخانه است.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


ظروف آشپزخانه استیل

تجهیزات ساخته شده با ورق استیل (معمولا ورق استیل 304) امروزه در صنعت به وفور پیدا می شوند. هر روزه محبوبیت استنلس استیل در بین صنعت بیشتر می شود.یکی از این صنایع صنعت آشپزخانه است.وسایل آشپزخانه ساخته شده با استنلس استیل مانند ظروف پخت و پز مانند قابلمه یا دیگ ها و یا قاشق و، چنگال و حتی لیوان استیل بدلیل زیبایی ذاتی استنلس استیل و مقاومت عالی به خوردگی که دلیل پاکیزگی این آلیاژ است امروزه طرفداران زیادی در کل دنیا دارد.یکی از وسایلی که شما روزانه از آن بسیار زیاد استفاده می کنید؛ لیوان می باشد که در جنس های مختلفی ساخته و طراحی می گردد تا شما بتوانید انواع مایعات سرد و گرم را درون آن ها نوش جان کنید. در این بین می توان به لیوان استیل، لیوان چینی، لیوان شیشه ای و... اشاره کرد که هر یک از آن ها به فراخور سلیقه شما می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، شما می توانید از لیوان استیل در زمان کوهنوردی، تفریح و مسافرت و سایر مکان های دیگر نیز استفاده کنید. این در حالی است که شما نمی توانید به راحتی از لیوان های شیشه ای منزل خویش در طبیعت و بیرون گردی های خود استفاده کنید چرا که به راحتی قابل شکستن هستند. به همین دلیل در این بخش بنا را روی معرفی لیوان استیل گذاشته ایم تا با این محصول بیش از پیش آشنا گردیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با لیوان استیل آشنا کنیم.

 

لیوان استیل

لیوان استیل

خرید لیوان استیل با بدنه تمام استیل

در صورتی که اهل نوشیدن مایعات سرد و گرم هستید و می خواهید در سفرهای خود و یا مکان های دیگر از لیوانی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید که احتمال شکستگی و خراب شدن آن ها به مراتب کمتر از لیوان های شیشه ای باشد، می توانید از لیوان استیل داخلی یا خارجی استفاده کنید که با بدنه تمام استیل خود بسیار استاندارد بوده و مواد اولیه آن نیز کاملا بهداشتی می باشد تا هیچ گونه ضرر و زیانی را به بدن شما وارد نسازد. لیوان استیل ساخته شده از ورق استیل بسیار بادوام و مستحکم بوده، خاصیت ضد زنگ بودن آن نیز از دیگر مشخصات این گونه از لیوان هاست. لیوان استیل می تواند در هر دمایی مایعات مختلف را در درون خویش ثابت نگه دارد و با توجه به شکل ها و مدل های بی نظیر و متفاوتی که از آن ها در بازار وجود دارد، شما می توانید با توجه به سلیقه خویش هر یک از این نوع از لیوان ها را خریداری نموده و از مزیت ها و خاصیت های آن نهایت بهره را ببرید.

تنوع محصولات استیل

با توجه به این مسئله که لیوان استیل را از جنس ورق استیل می سازند، خاصیت انعطاف پذیری و شکل دهی ورق استیل به کار گرفته شده در لیوان استیل سبب شده است تا شما هر نوع مدل و شکلی را که دوست دارید، برای خود خریداری نمایید. ضمن اینکه تولیدکنندگان لیوان استیل نیز کاملا به این مسئله چشم دوخته و لیوان هایی با طرح های مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این بین می توان به لیوان استیل درب دار و دسته دار اشاره کرد که به منظور جلوگیری از رفتن ذرات هوا در درون لیوان استیل، با تعبیه قرار دادن درب برای آن ها خیال شما را راحت و آسوده خاطر نموده اند. لیوان استیل دسته دار نیز به راحتی قابل استفاده است. ضمن اینکه شما می توانید هر یک از این مدل ها را با شکل ها و نمونه های بی نظیری خریداری نمایید و از زیبایی و درخشندگی آن ها نهایت استفاده و لذت کافی را ببرید. همچنین لیوان استیل با طرح های متفاوت را می توانید در ابعاد متفاوتی بسته به نیاز خود خریداری نمایید.

 

استنلس استیل

جنس به کار گرفته شده در لیوان استیل

ورق استیل جنسی است که در لیوان استیل و در بسیاری دیگر از ابزارآلات و وسایل استیل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. جنس لیوان استیل بسیار مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارد. لیوان استیل کاملا در برابر هر گونه پوسیدگی و خراشیدگی از خود مقاومت بسیار بالایی نمایش خواهد داد که همه این مسائل سبب محبوبیت لیوان استیل و خرید این گونه از وسایل شده اند. رنگ لیوان استیل نیز ثابت بوده و هیچ گونه تغییر رنگی از آن ها مشاهده نخواهد شد. تمامی این مسائل در کنار ضربه زدگی کاملا مقاوم آن ها و عدم ترک برداشتن آن ها سبب شده است تا مردم بسیار زیادی از لیوان استیل برای مصارف متعددی بهره جویند و پس از استفاده از آن ها به راحتی آن ها را بشویند و برای نوشیدنی های بعدی آن ها را آماده سازند. بنابراین خیال شما به طور کلی از جنس به کار رفته شده در لیوان استیل یعنی ورق استیل کاملا راحت و آسوده خاطر باشد. حتی شما می توانید دسته این گونه از لیوان ها را به راحتی گرفته تا هیچ گونه تماس مستقیم دست شما با حرارت ناشی از نوشیدن چایی و سایر نوشیدنی های داغ دیگر در درون لیوان استیل خود حس نکنید و دمای آن ها بسیار کاهش یابد تا به راحتی بتوانید لذت نوشیدن یک چایی، قهوه یا هر نوشیدنی گرم دیگری را از لیوان استیل مدل دار با طرح های بی نظیر خود داشته باشید و از آن نهایت بهره را ببرید.

آلیاژ استنلس استیل برای طببیعت نیز هیچ خطری محسوب نمی شود به طوری که تمامی محصولات و لوازم ساخته شده با استنلس استیل به طور 100% قابل بازیافت هستند ازین رو است که به آن آلیاژ سبز(سازگار با محیط زیست) نیز می گویند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید