X

ورق فابریک استیل دارای چه ویژگی و سایزی است ؟

02122011620 تلفن
ورق فابریک استیل
ورق فابریک استیل یکی از فرم های استنلس استیل است که دارای ویژگی خاصی است. این ورق ها در ابعاد استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند.
فلز کالا
فلز کالا

تفاوت ورق استیل به شکل کویل و ورق فابریک

تفاوت ورق استیل به شکل کویل و ورق فابریک
18/08/2023

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

ورق استیل فابریک

ورق استیل به 2 شکل کلی در بازارهای جهانی موجود هستند. ورق فابریک استیل و کویل استیل ، که بسته به شرایط مختلف این دو حالت در بازار موجود است. کویل استیل که به شکل رول است حاصل پیچش ورق استیل به دور یک محور دایره ای شکل است. این پیچش را کویل می گویند. کویل ها برای سهولت در حمل و نقل از درب واحد تولیدی تا واحد مصرفی پیچیده می شوند. این کویل ها در محل واحد مصرفی توسط تجهیزات مرتبط باز گشایی شده و تحت دستگاه برش به برش هایی در سایز مورد نظر بریده می شود.

تفاوت ورق استیل فابریک با ورق برشی

ورق های فابریک به صورت آماده و در سایزهای معلوم و استاندارد تهیه می شوند و با بسته بندی های لازم به مشتری تحویل داده می شوند. ولی ورق های برشی معمولا درواحد خود مشتری (البته میتواند این کاردر کارگاه های واسطه نیز انجام شود) بریده می شوند و می توانند دارای سایز استاندارد باشند یا خیر
تفاوت مهم دیگری که ورق فابریک استیل با ورق استیل برشی دارد در ضخامت ورق است. معمولا ورق های با ضخامت بالا که امکان کویل شدن را ندارند به صورت ورق فابریک به بازار عرضه می شوند.حال آنکه ورق های برشی از کویل معمولا ضخامت کمتری دارند. البته همیشه این تنها دلیل نیست و ورق استیل از ضخامت 1 تا 65 میل در شکل ورق فابریک موجود هستند.
عیب بزرگی که ورق های برشی ممکن است داشته باشند اعوجاج ناشی از برش است. وقتی کویل استیلزیر دستگاه برش ، بریده می شود با توجه به کیفیت دستگاه و اپراتور برش ممکن است اعوجاجاتی بر روی ورق اتفاق بیوفتد . البته اگر دستگاه مجهز و پیشرفته استفاده شود و اپراتور نیز فنی و با سابقه باشد این اعوجاج ممکن است به حد اقل برسد.
ما در فلز کالا با دستگاه های پیشرفته برش و با کادری مجرب و با سابقه بالای کاری برش های بی نقص و با کمترین حد اعوجاج را به شما عرضه می کنیم.

ورق فابریک استیل

ویژگی های اصلی ورق فابریک استیل چیست ؟

این ورق ها چون در واحد تولیدی اولیه به سایز استاندارد تولید می شوند دارای ابعاد دقیقی هستند که می توانند در مکان های مورد نظر استفاده شوند. از نظر خواص مکانیکی و عملیات حرارتی نیز ممکن است این ورق ها برتری بالاتری نیست به ورق های برشی داشته باشند. بعنوان مثال ورق استیل فابریک آسرینوکس یا کلمبوس بهترین ورق استیل در سطح دنیا هستند که هیچ کویل استیل ویژگی عملیات حرارتی این ورق ها را ندارند.
معمولا سایزهای استاندارد 2*1 ، 1.5*6 ، 1.15*2.5 ، 2*6 و ... سایزهای استانداردی هستند که جدای از ضخامت این ابعاد در بازار موجود است.
فلز کالا با سابقه ای درخشان در زمینه واردات کویل و ورق فابریک استیل در انواع گریدهای استنلس استیل آماده خدمت رسانی به صنعت ایران می باشد. ورق استیل در فرم های کویل و ورق قابریک استیل از بهترین برندهای حال حاضر صنعت دنیا تهیه شده و آماده عرضه به شما عزیزان است.
همچنین اگر قصد خرید ورق استیل برشی را دارید می توانید به جای پرداخت هزینه های بسیار بالا به دلالان این ورق ها را از ما بخواهید ما با کمترین هزینه برش در قبل از ارسال ورق برای شما در ابعادی که مورد نیازتان است بریده و سپس به شما تحویل می دهیم.

ورق استیل 304 در ضخامت بالا معمولا پر استفاده ترین این ورق ها است. ولی به طور معمول ورق های ارجینال استیل به صورت ضخیم بار هستند.

ورق فابریک استیل



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید