X

کاربرد گسترده ی ورق استیل در صنایع آشپزخانه و تزیینات

02122011620 تلفن
ورق استیل در ساخت کارد ، چنگال و قاشق استیل
ورق استیل یکی از محبوب ترین آلیاژ ها جهت استفاده در تزیینات و لوازم آشپزخانه است.این آلیاژ بدلیل زیبایی و خواص ضد خوردگی برای ساخت ظروف و قاشق و چنگال و ... نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

 

کارد، چنگال و قاشق استیل

برای تدارک دیدن یک شام ساده یا مفصل در خانه خود حتما به یک سری وسایل نیاز است که از جمله اصلی ترین آن ها کارد، چنگال و قاشق استیل می باشد. البته ذکر این نکته جالب توجه است که در قدیم این وسایل را از جنس نقره می ساختند ولی به علت گران تمام شدن آن ها امروزه از جنس ورق استیل در آن ها مورد استفاده واقع می گردد. بنابراین شما می توانید کارد، چنگال و قاشق استیل را برای مصارف مختلف از جمله خوردن ناهار و شام و نیز خوردن انواع میوه ها مورد استفاده قرار دهید و از جنس آن و نیز مدل های مختلفی که در بازار وجود دارد، بتوانید بسته به سلیقه شخصی خود یکی از آن ها را برگزیده و در خانه خود از آن ها استفاده کنید. معمولا کارد، چنگال و قاشق استیل را خانم ها و یا عروس خانم ها برای تدارک جهیزیه خویش مورد خریداری قرار می دهند چرا که این قشر از جامعه بیش از پیش با این وسایل مورد استفاده در آشپزخانه ها سر و کار دارند و برای آن ها مهمتر است که کارد، چنگال و قاشق استیل را متناسب با سایر وسایل دیگر آشپزخانه خویش بخرند تا کمک زیادی هم به دکوراسیون داخلی منزل خویش کنند.

نکات مورد نیاز به هنگام خرید کارد، چنگال و قاشق استیل

در صورتی که قصد خرید کارد، چنگال و قاشق استیل را دارید، حتما پیش از خرید خویش می بایست به یک سری نکات توجه لازم را داشته باشید تا به هنگام خرید، انتخاب شایسته ای در پیش داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بودجه لازم برای خرید

پیش از هر چیز دیگری می بایست هزینه ای را که برای خرید کارد، چنگال و قاشق استیل در نظر گرفته اید را پیش خودتان تعیین کنید تا متناسب با بودجه خویش رو به خرید کارد، چنگال و قاشق استیل آورید. چرا که شما مسلما به هنگام خرید با قیمت های متفاوت زیادی مواجه خواهید شد که هر یک از آن ها متناسب برای هر نوع سلیقه با هر نوع بودجه ای طراحی شده اند.

 ایرانی یا خارجی

شما می توانید کارد، چنگال و قاشق استیل را از برندهای ایرانی و یا از برندهای خارجی تهیه کنید که انتخاب کاملا دست شماست تا بر اثر مدل و جنس و کیفیت هر یک از آن ها را برای خود برگزینید.

تعداد

با توجه به اینکه تعداد قاشق و چنگال ها به صورت سرویسی می باشند و کاردها نیز به صورت جداگانه به صورت سرویس های مختلف 6، 12، 18 و 24 نفره می باشد. شما می توانید هر یک از کارد، چنگال و قاشق استیل را متناسب با تعدادی که مدنظر دارید، از میان تعداد نامبرده شده در بالا انتخاب کرده و آن ها را خریداری کنید. بنابراین پیش از هر چیزی شما در ابتدای امر می بایست نیاز خود را از خرید کارد، چنگال و قاشق استیل برآورد کنید.

استیل

جنس استیل

در صورتی که جنس خریداری شده شما از ورق استیل باشد، انتخاب شایسته ای در پیش داشته اید. چرا که کارد، چنگال و قاشق استیل بسیار مستحکم و مقاوم بوده و قابل شستشو می باشند تا به راحتی شما بتوانید آن ها را با دست یا حتی با ماشین ظرفشویی بشویید و به مانند سایر جنس های دیگر نیستند که به صورت فانتزی یا جنس های دیگر باشند که نتوان آن ها را در همه جا به کار برد؛ بلکه کارد، چنگال و قاشق استیل را شما می توانید در هر مهمانی به کار ببرید و از جنس ضد زنگ زدگی و خوردگی و شکستگی آن ها در کنار حالت درخشندگی و زیبایی آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های مختلف

دست شما در انتخاب کارد، چنگال و قاشق استیل کاملا باز است و شما می توانید هر یک از مدل های مختلف آن ها را در بازار مشاهده کرده و آن ها را بسته به سلیقه شخصی خویش مورد خریداری قرار دهید. با توجه به اینکه جنس به کار گرفته شده در آن ها از ورق استیل می باشد، پس بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که خاصیت انعطاف پذیری آن ها بالاست و به همین جهت طراحان و سازندگان کارد، چنگال و قاشق استیل می توانند هر نوع طرح و مدلی را روی آن ها پیاده کنند. بدین صورت که برخی از آن ها سبک بوده و برخی دیگر سنگین، برخی از آن ها از یک مدل تبعیت می کنند و برخی دیگر از مدل های دیگر تا به این منظور هر نوع سلیقه ای بتوانند سرانجام کارد، چنگال و قاشق استیل مورد پسند خویش را خریداری کنند. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست: در صورتی که می خواهید کارد، چنگال و قاشق استیل خود را سبک انتخاب کنید؛ باید به صورتی باشد که به راحتی قابل خمیدگی یا شکستگی نباشند و همچنان حالت مقاوم بودن خود را دربرداشته باشند.

 

قاشق استیل

 

محبوب ترین گرید استنتلس استیل ، ورق استیل 430 است. برای اکثر تجهیزات و لوازم استیل آشپزخانه ، مصرف بیشتری بر روی گرید 430 است.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید