X

ورق استفاده در ساخت ظروف استیل

02122011620 تلفن
کاربرد ورق استیل در ظروف پخت و پز
ظروف پخت و پز ساخته شده از ورق استیل معمولا به دلیل زیبایی و پاکیزگی جایگاه ویژه ای در بین زنان خانه دار دارد.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


آشنایی با ظروف استیل پخت غذا

بدون شک هر خانم خوش سلیقه و کدبانویی که عاشق پخت غذاهایی رنگارنگ با شکل و شمایلی زیبا و متفاوت باشد روزی کارش به خرید و تهیه ظروف استیل پخت غذا می افتد. پس اگر روزی بوی متفاوت و منحصر به فردی از غذاها به مشامتان خورد بدانید که ظروف استیل دلیل اصلی آن است. سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا واقعاً دلیل این همه محبوبیت و باکیفیت بودن این دسته از ظروف آشپزخانه ورق استیل به کار رفته در ساخت آن است؟
به جرات می توان گفت ورق استیل در میان هزاران عضو از خانواده فولاد یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین آن ها به شمار می آید. ما در این بخش از دانستنی های خود می خواهیم شما را با خاصیت ورق استیل به کار رفته در ظروف استیل آشنا سازیم.

استفاده از ظروف استیل

از آنجایی که یکی از پرمصرف ترین ظروف در هر آشپزخانه ایرانی ظروف استیل می باشد در نتیجه اطلاع از کیفیت و مرغوبیت ورق استیل به کار رفته در آن خالی از لطف نیست. اگر شما هم اهل فن در حیطه های آشپزی و یا حتی شناخت انواع ظروف آشپزخانه باشید حتماً تصویری نسبتاً شفاف و روشن درباره کیفیت جنس ورق استیل در تهیه ظروف دارید. فولاد ضد زنگ که بسیاری از ما آن را با نام رایج ورق استیل می شناسیم آلیاژی است که از ترکیبات آهن و سایر فلزات ساخته می شود. ترکیبات به کار رفته در ساخت و تولید این ورق و استفاده از آن در تولید انواع ظروف استیل باعث شده تا مقاومت و دوام ظروف حاصله افزایش یافته یابد. به علاوه آنکه طعم و مزه واقعی غذاها در حین پخت از بین نرود.

 

ظروف استیل

 

ظروف استیل طعم واقعی غذا را حفظ می کند

ورق استیل مرغوب و با کیفیت به عنوان یک لایه محافظتی برای ظروف استیل عمل می کند. این ویژگی موجب می شود تا در حین پخت، هیچ گونه لایه ای از غذا بر کف ظروف نچسبد. به علاوه آنکه ورق استیل هیچ گونه تاثیری بر روی طعم و مزه غذاهای در حال پخت ندارد و به عبارتی غذای پخته شده در داخل این ظروف طعم و مزه واقعی خود را حفظ می کنند.

ظروف استیل ظاهر شکیل و زیبایی دارد

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که ظروف استیل را در میان سایر ظروف آشپزخانه محبوب و پرفروش کرده است ظاهر شکیل و بسیار زیبای آن است. به واسطه ورق استیل به کار رفته در ساخت این دسته از ظروف ظاهر آن ها را بسیار جذاب و براق نموده است. به واقع می توان گفت به موجب چنین ویژگی و مشخصه ای ظاهر شکیل و آینه مانند ظروف استیل، حتی پس از سال های طولانی آشپزی و کار کردن با آن ها حفظ می شود. بدون شک ماندگاری و ظاهر زیبا و منحصر به فرد این دسته از ظروف به لطف ورق استیل به کار رفته در آن ها بی مانند است.

چرا استفاده از ظروف استیل برای پخت غذا توصیه می شود؟

همان طور که می دانیم یکی از اجزا اصلی و جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای ظروف مربوط به پخت و پز آن است. به همین انتخاب دقیق و هوشمندانه آن بسیار حائز اهمیت می باشد. ظروف استیل به موجب ورق استیل به کار رفته در آن برای داشتن یک تغذیه مقوی و سالم در کنار تهیه آسان و سریع توصیه می شود. چنانچه به تازگی قصد خرید این دسته از ظروف آشپزخانه را دارید و می خواهید استفاده بهتر و سالم تری از آن ها داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتماً توصیه های زیر را در انتخاب ظروف استیل خوب و با کیفیت به کار گیرید:
ظروف استیل به خاطر ورق استیل به کار رفته در آن حتماً بایستی یک بار قبل از استفاده با آب داغ و مواد شوینده شسته شود.

 

ورق استیل

 

پس از اتمام عملیات مربوط به پخت و پز در ظروف استیل، آن ها را داخل آب ولرم گذاشته و به کمک مواد شوینده شست و شو دهید. در نهایت آن ها را آبکشی و با یک پارچه تمیز و مناسب خشک کنید. انجام این کار باعث می شود تا ظروف استیل و همچنین ورق استیل به کار رفته در آن ها زیبایی خود را همچنان حفظ کند. ناگفته نماند که از ماشین ظرف شویی برای شستن و نظافت هم می توانید استفاده کنید.

گرید پر کاربرد در ساخت ظروف استیل ورق استیل 430 است.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید