X

خط تولید شکلات با تجهیزات استیل

02122011620 تلفن
تجهیزات بسته بندی استیل
استفاده از ورق استیل در تولید تجهیزات تولیدی و بسته بندی مواد غذایی لازم و اجتناب پذیر است.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


ابتدا بدانیم چرا تجهیزات استیل

استنلس استیل یک آلیاژ بسیار با دوام و پاکیزه است.تجهیزات ساخته شده از ورق استیل دارای طول عمر طولانی بالا، زیبایی و عدم ایجاد ترکیبات مضر و سمی هستند. ازین رو استفاده از تجهیزات استیل بسیار متداول و پرکاربرد شده است.تجهیزات تولیدی و بسته بندی استیل به زیبایی محیط کارگاه یا کارخانه کمک بسیاری می کند. این مساله میتواند بر روی روحیه کارکنان نیز بسیار مثمر ثمر واقع شود.

خط تولید و نگهداری شکلات

بهتر است که قبل از توضیح در رابطه با خط تولید و نگهداری شکلات، بدانیم که شکلات چه نقشی در اجتماع دارد. شکلات، پرطرفدار ترین خوراکی دنیا است که اکثر طرفداران آن را اگر چه کودکان تشکیل می دهند، اما به طور کلی علاقه به شکلات بزرگ و کوچک ندارد و همه ی آدم ها عاشقانه شکلات را دوست دارند، مگر این که عده ی معدودی خواهان این خوراکی لذت بخش نباشند. جالب است بدانید که شکلات اعتیاد آور است، این اعتیاد به خاطر کافئین موجود در شکلات و کاکائو می باشد که به خاطر این طرفداری کارخانه های تولید شکلات بسیاری در سرتاسر جهان پدید آمدند. مصرف شکلات در کشور های اروپایی بسیار زیاد است تا حدی که طبق یک آمار کلی که از اروپا گرفته شده است به طور میانگین هر فرد در طول سال 9 الی 10 کیلو شکلات مصرف می کند، به این معنا که در طول سال در اروپا حدود دو میلیون تن شکلات مصرف می شود. شکلات از ترکیب دو فاز مایع و جامد به وجود آمده است که بر اثر ترکیب این دو فاز، یک ماده ی جامد خواهیم داشت. فاز مایع آن کره ی ذوب شده بوده و فاز جامد آن پودر کاکائو و شکر می باشد.
شاید برای شما جالب باشد که این همه علاقه به چه دلیل است؟ باید بدانید که در شکلات سه نوع ماده ی خاص وجود دارد که به نام های کافئین، تروبرومین و فیتل استیل آمین می باشند. هر کدام از این ماده ها موجب افزایش هیجانات و آرامش می شود. شکلات با این همه محبوبیت در کارخانه ها و حتی قنادی ها نیز ساخته می شود. خط تولید و نگهداری شکلات، در کارخانه ها بسیار مهم است تا حدی که با عدم رعایت نکات بهداشتی می توان تعداد افراد زیادی را دچار مسمومیت نمود. از شکلات به طور مستقیم و غیر مستقیم استفاده می نمایند به طور مستقیم می توان آن ها را از قنادی ها، فروشگاه ها و سوپر مارکت ها تهیه نمود. ولی وقتی شکلات را در انواعی از بستنی، کیک، شربت، آشامیدنی و غیره استفاده می نمایند شما به طور غیر مستقیم از آن استفاده می نمایید.

 

تجهیزات استیل

 

انواع شکلات و تاثیر بر فروش خط تولید و نگهداری ساخته شده از ورق استیل

شاید برای شما این که بدانید تنوع در شکلات ها موجب افزایش فروش خط تولید و نگهداری شکلات می شود جالب باشد. شکلات ها انواع مختلفی دارند که این تنوع به خاطر وجود علاقه ی همگانی به این خوراکی می باشد. نقطه ی تمایز این شکلات ها در نسبت ترکیباتی چون کاکائو و کره می باشد البته شکر هم از مهم ترین عوامل در این تمایز است. شما می توانید شکلات هایی از شیرین تا تلخ را داشته باشید. خط تولید و نگهداری شکلات که از استیل ساخته میشود، از مهم ترین خطوط تولید است که به خاطر استفاده از ورق استیل در این دستگاه ها از بهداشت خاصی برخوردار است. خط استیل تولید و نگهداری شکلات بسیار حساس بوده و کوچک ترین اشتباه در آن موجب به بار آمدن خسارات زیادی می شود. در این خط تولید، دستگاهی وجود دارد که مخصوص ترکیب کردن مواد اولیه ی شکلات می باشد. این دستگاه ساخته شده از ورق استیل بوده و در برابر سایش و فرسایش بسیار مقاوم است. برخی کارخانه ها شیر را نیز به این مواد اضافه نمودند که در آن زمان بسیار ایده ی جالبی بود و همه را شگفت زده کرد. ترکیب طعم شکلات با شیر بسیار افسونگر می باشد.

 

تجهیزات استیل

انواع شکلات

شکلات تلخ یا تیره: شکلاتی با طعم تلخ می باشد و بدون شیر است میزان شکر این شکلات بسیار کم بوده و دارای طعم تلخی می باشد.
شکلات شیر: همان طور که گفته شد، این شکلات در ترکیبات خود شیر دارد.
شکلات شیرین: این شکلات دارای مقداری بیشتر از شکر می باشد که برای کسانی که علاقه ی خاصی به شیرینی جات دارند بسیار مناسب است.
شکلات سفید: این شکلات به هیچ عنوان پودر کاکائو ندارد و تنها از چربی کاکائو در ساخت آن استفاده شده است.
شکلات طعم دار: در واقع همان شکلات شیرین است که در آن از اسانس های پرتقال، نعنا، موز، انار و توت فرنگی استفاده شده است.
شکلات مغزدار: در این شکلات ها از مغز پسته، بادام زمینی و فندق به کار رفته است که طعم شکلات را دلچسب تر می نماید.
باید بدانید تاکید ما به روی استفاده از ورق استیل به خاطر داشتن مزیت هایی نسبت به سایر جنس ها می باشد که از این مزیت ها می توان به بهداشت، شست و شوی آسان، مقاومت در برابر تمامی عوامل تخریب کننده اشاره نمود.
اجزای تشکیل دهنده ی خط تولید و نگهداری شکلات

 

تجهیزات استیل


همان طور که می دانید خط تولید و نگهداری شکلات از دستگاه های پیشرفته و ساخته شده از ورق استیل تشکیل شده است که این دستگاه ها به شرح زیر می باشند:
دستگاه بال میل، دستگاه کنچ، دستگاه میکسر، دستگاه آسیاب و مخزن ذوب روغن و شکر که اکثر آنها از جنس ورق استیل می باشند.مانند سایر تجهیزات گرید پر کاربرد استنلس استیل 304 است ولی بسته به نوع تجهیز و نیروهای درگیر ممکن است از ورق استیل 321 نیز استفاده شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید