X

ساخت لوازم آشپزخانه از جنس ورق استیل

02122011620 تلفن
ورق استیل در ظروف آشپزخانه
ورق استیل بدلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد می تواند برای لوازم تزیینی در خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.
فلز کالا
فلز کالا

ورق استیل در ساخت سینی

ورق استیل در ساخت سینی
18/08/2023

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


ورق استیل در ساخت سینی آشپزخانه

یکی از لوازمی که در خانه ها و در جشن ها و مهمانی ها بسیار کاربرد دارد، سینی استیل می باشد که حتما آن ها را در طرح ها و شکل های گوناگونی دیده اید. سینی ها را نه تنها از جنس ورق استیل؛ بلکه از جنس های دیگر هم طراحی می کنند و آن ها را وارد بازار کرده اند تا مورد استفاده عموم افراد قرار گیرند. ولی با این وجود باز هم سینی استیل مورد توجه طیف وسیعی از مردم قرار می گیرد و آن ها را در طرح ها و شکل های گوناگون و نیز در ابعاد مختلفی خریداری می کنند تا از آن ها برای مصارف متعددی استفاده به عمل آورند. به عنوان مثال برخی از مردم از سینی استیل برای استفاده شخصی خانه خود، برخی دیگر در مهمانی ها و برخی دیگر در جهیزیه عروس از آن ها استفاده می کنند تا با توجه به مدل های مختلفی که از آن ها در بازار وجود دارد، هر یک از آن ها سینی مورد پسند خود را خریداری کنند. در ادامه خواهیم خواند که چرا سینی استیل مورد توجه افراد واقع شده است و چرا از این مدل سینی ها هنوز هم استفاده می شود. به عبارت دیگر عمده ترین ویژگی های استفاده از آن ها چیست؟

 

سینی استیل

 

جنس ورق استیل به کار گرفته شده در سینی استیل

در ساخت و طراحی سینی استیل از جنس ورق استیل استفاده به عمل آورده می شود که این جنس خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله ویژگی هایی که ورق استیل دربردارد، ذکر این مسئله است که به راحتی می توان هر نوع شکل و شمایلی را به سینی استیل داد چرا که ورق استیل کاملا منعطف و انعطاف پذیر است. به همین جهت است که اگر شما به فکر خرید سینی افتاده اید، می توانید انواع مدل های سینی استیل را در طرح ها و شکل های مختلفی در بازار مشاهده کنید و هر یک از آن ها را بسته به سلیقه خود خریداری کنید. جنس ورق استیل که از آن در ساخت و تولید بسیاری از لوازم و ابزارآلات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد؛ قابل شستشو است و بسیار راحت می توان سینی های استیل یا هر نوع وسیله استیل دیگری را شست. حالت درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی که ورق استیل دربردارد، رنگ و لعاب دیگری به سینی استیل بخشیده است. به همین جهت است که هنوز هم با وجود روی کار آمدن سینی چوبی و پلاستیکی و مدل های دیگر باز هم سینی استیل از بورس نیفتاده است و هنوز هم آن ها را می توان در طرح ها و مدل های مختلف و متفاوتی در بازار مشاهده کرد و هر یک از آن ها را با توجه به سلیقه شخصی خویش خریداری نمود.

خرید سینی استیل

در صورتی که قصد خرید سینی را دارید، هنگام خرید قطعا با مدل های سینی استیل هلالی شکل، مستطیل، مربعی شکل، دسته دار، دایره ای در ابعاد مختلف کوچک و متوسط و بزرگ با طرح های مختلف رو به رو خواهید شد که شما می توانید هر یک از آن ها را برای خود خریداری نمایید. در صورتی که شما خانواده کم جمعیتی هستید و می خواهید تنها برای خود یک عدد سینی استیل خریداری نمایید، می توانید یک سینی کوچک را بخرید و به همین ترتیب بسته به نیاز خود انواع مدل های دیگر از سینی در بازار وجود دارد تا شما بتوانید هر یک از آن ها را که مورد پسندتان هست، خریداری نموده و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

با توجه به جنس ورق استیل به کار گرفته شده در سینی استیل خیال شما از کیفیت و کارایی و طول عمر بالای سینی خریداری شده شما کاملا راحت و آسوده است تا بدون کمترین دغدغه و نگرانی بابت خراب شدن یا زنگ زدن آن ها و یا شکستگی آن ها می توانید تا مدت های بسیار زیادی از سینی استیل خریداری شده خویش نهایت بهره را ببرید.

 

سینی استیل

قیمت سینی استیل

قیمت سینی استیل بستگی به یک سری عوامل دارد که مسلما با هر تغییر کوچکی در آن ها قیمت سینی نیز متفاوت خواهد بود. از جمله این عوامل دخیل در قیمت سینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- ابعاد آن ها
با توجه به موجود بودن یک سینی استیل در ابعاد و اندازه های مختلف، طبیعتا قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.
2- وزن آن ها
وزن سینی نیز در قیمت آن ها تأثیرگذار می باشد.
3- شکل آن ها
هر یک از سینی های موجود در بازار در شکل ها و فرم دهی های مختلفی عرضه می شوند که قیمت آن ها بر حسب شکل دهی آن هم می تواند تأثیرگذار باشد.
4- پایه یا دسته داشتن
برخی از سینی های استیل پایه دار بوده و برخی دیگر فاقد پایه و از طرفی دیگر برخی دسته دار و برخی بی دسته اند که طبیعتا این مورد نیز روی قیمت نهایی سینی استیل تأثیر خود را خواهند گذاشت.

رایج ترین گرید جهت ساخت سینی استیل ، ورق استیل 304 است که البته در لوزام آشپزخانه می توانیم رد پای ورق استیل 430 را نیز به خوبی مشاهده کنیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • چهرازاد
    لطفا قیمت سینی به ابعاد 40*50را لطف کنید تعداد می‌خوام
    • مدیر سایت

      درود بر شما ، گروه فلز وارد کننده ورق استیل می باشد. موجودی سینی استیل نداریم.

تماس بگیرید