X

لوازم خانگی استیل ، زیبا و با دوام

02122011620 تلفن
سطل زباله استیل با دوام و زیبا
در ساخت لوازم خانگی نیز مانند آشپزخانه متریال اولیه از ورق استیل تولید می شود تا زیبایی بیشتری را برای محیط خانه محیا کند.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


ورق استیل در ساخت لوازم خانگی

یکی از وسایلی که در آشپزخانه های خانگی و صنعتی زیاد به کار گرفته می شود؛ سطل آشغال استیل می باشد. از آنجایی که آشپزخانه ها برای بانوان ایرانی به عنوان قلب تپنده خانه به حساب می آیند و روزانه حجم قابل توجهی از وقت خود را درون آن ها می گذرانند، می بایست تمامی استانداردهای اولیه را داشته باشد و به یک مکانی برای آن ها تبدیل شود که بتوانند به راحتی به پخت و پز خود روی آورند و انواع زباله ها را در درون سطل آشغال استیل بیندازند. از آنجایی که سطل آشغال را می توان در مدل های مختلف و نیز جنس های متفاوتی خریداری نمود، این کاملا بستگی به سلیقه بانوان دارد که جنس پلاستیکی یا ورق استیل را برای سطل آشغال منزل خویش انتخاب نمایند. ولی با توجه به اینکه آن ها اهل زیبایی و هنرآفرینی هستند، شاید بتوان گفت که سطل آشغال استیل نسبت به سایر جنس های دیگر آن ها می چربد. در ادامه به معرفی این محصول و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 

سطح استیل

خرید سطل آشغال استیل

در صورتی که می خواهید برای منزل خویش سطل آشغال استیل خریداری کنید، شما می توانید این وسیله کارآمد و مفید در آشپزخانه های خود را در مدل های مختلفی خریداری کنید که از آن جمله می توان به: سطل زباله پدال دار و غیر پدال دار اشاره کرد. سایر مدل های آن ها نیز بستگی به سلیقه شما دارد که چه نوع سطل آشغال استیلی را برای آشپزخانه منزل مسکونی خویش خریداری نمایید. ضمن اینکه با توجه به تعداد افراد خانواده خویش یا میزان مصرف روزانه خود می توانید یک سطل آشغال استیل را با ظرفیت های مختلف: 45 ، 14، 6 و 3 لیتری خریداری نمایید که هر یک از آن ها می تواند متناسب برای سالن های مختلفی به غیر از آشپزخانه های خانگی، به مانند: محیط های اداری، پاساژها و بیمارستان ها و سایر مکان های عمومی دیگر واقع گردند. بنابراین پیش از اقدام به خرید سطل آشغال استیل، در وهله نخست می بایست به نوع نیاز خود از آن ها توجه نمود و سپس اقدام به خرید کرد. شما می توانید به منظور خرید یک سطل آشغال استیل آن ها را در رنگ های مختلفی خریداری کرده تا زباله های تر و خشک خود را در درون آن ها قرار دهید حتی در محیط های اداری و تجاری اگر دیده باشید از سطل آشغال استیلی به کار گرفته می شود که قسمتی برای خاموش کردن سیگار نیز در آن ها تعبیه شده است.

مهم ترین ویژگی های سطل آشغال استیل

همان طور که می دانید؛ سطل آشغال استیل را از جنس ورق استیل طراحی کرده اند که خاصیت انعطاف پذیری دارد و شما می توانید آن ها را با کیفیت و استانداردهای بسیار بالایی خریداری کنید که هیچ گونه مشکل و خرابی در آن ها به وجود نیاید و تا مدت زمان بسیار زیادی از آن ها بتوانید استفاده به عمل آورید.

 

سطل زباله استیل

 

ورق استیل به کار گرفته شده در سطل آشغال استیل به نوبه خود دربردارنده ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که به برخی از آن ها اشاره می شود:

  • بهره مندی از ظرفیت های متنوع و گوناگون سطل آشغال استیل با حجم های متغیر در مکان های عمومی
  • رعایت نکات بهداشتی با ریختن زباله در سطل آشغال استیل بدون باز و بسته کردن درب آن ها و یا لمس کردن آن ها
  • قابلیت تفکیک زباله ها و تخلیه آن ها به آسانی
  • نظافت بی دردسر آن ها با برداشتن درب و توپی پلاستیکی
  • مقاوم بودن سطل آشغال استیل نسبت به سایر جنس های دیگر
  • امکان بهره مندی از دستگیره ای محکم به منظور حمل و نقل آسان تر
  • استفاده از مواد مرغوب و استاندارد ورق استیل در ساخت و طراحی آن ها

هر یک از ویژگی های نامبرده شده در بالا در کنار ویژگی های دیگر ورق استیل به کار گرفته شده در یک سطل آشغال استیل سبب شده است تا از آن ها به ویژه در مکان های عمومی بیشترین استفاده را به عمل آورند. ویژگی های بیان شده سبب محبوبیت سطل آشغال استیل شده است تا بتوان از وجود آن ها در داخل مکان های اداری و تجاری و حتی آشپزخانه های خانگی و صنعتی نیز بیشترین استفاده و بهره وری را داشته باشیم.

مدل های متفاوت سطل آشغال استیل

با توجه به بهره مندی از ورق استیل به کار گرفت شده در سطل آشغال استیل می توان از آن ها در قالب مدل های متفاوت و گوناگونی بهره گرفت که امروزه آن ها را در مکان های عمومی و آشپزخانه های خانگی می توان دید که هر کس به فراخور سلیقه های شخصی خویش یکی از آن ها را برگزیده است تا از آن ها با خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی که از خود نشان خواهند داد، بتوان بیشترین استفاده را برد.

 

سطح استیل

ورق استیل 304 پر کاربردترین استیل در ساخت لوازم خانگی و سطل های زباله استیل است.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید