X

کاربرد ورق استیل در ساخت کمد و قفسه ها

02122011620 تلفن
قفسه و کمد استیل
جهت ساخت کمد برای محیط های کارگاهی ، خانگی و تجاری کمد و قفسه استیل از نظر زیبایی ، دوام و استحکام بسیار مناسب است.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


استفاده از ورق استیل در ابزارآلات مختلف

امروزه در وسایل و ابزارآلات مختلفی از ورق استیل استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان به قفسه و کمد استیل اشاره کرد که در این نوشته سعی بر معرفی آن ها داریم.

مهم ترین ویژگی های ورق استیل

از جمله مهمترین ویژگی های ورق استیل به کار گرفته شده در قفسه و کمد استیل و سایر ابزارآلات استیلی دیگر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • زیبایی ظاهری

زیبایی ظاهری و حالت درخشندگی ورق استیل به کار گرفته شده در قفسه و کمد استیل از جمله ویژگی های منحصر به فردی هستند که شما می توانید با خرید یک قفسه و کمد استیل از آن ها بهره مند شوید. این ویژگی منحصر به فرد قفسه و کمد استیل سبب جذب مشتریان بسیار زیادی برای آن ها شده است تا به این منظور بتوانند از شکل ظاهری و درخشندگی آن ها استفاده لازم را ببرند.

 

کمد استیل

  • رنگ خنثی بودن آن ها

همین که قفسه و کمد استیل به صورت رنگ خنثی هستند، خود به منزله این است که می توان آن ها را با انواع لوازم دیگر به خوبی سِت نمود و جلوه ویژه ای به آشپزخانه های صنعتی و خانگی خود بخشید.

  • ضد زنگ بودن آن ها

ورق استیل به صورت ضد زنگ ساخته و تولید می گردد و همین ویژگی خود سبب می شود تا از آن ها به مدت بسیار زیادی بهره مند شد و هیچ گونه خرابی ناشی از رنگ پریدگی و ترک خوردگی و ... در آن ها پدیدار نشود. همین مسئله نیز به نوبه خود سبب محبوبیت بالای ورق استیل به کار گرفته شده در قفسه و کمد استیل شده است که امروزه کاربرد بسیار زیادی به خود گرفته اند.

  • کیفیت و کارایی بالا

ورق استیل از بدو ظهور تا به کنون از خود کیفیت و کارایی بسیار بالای به نمایش گذاشته است تا نه تنها تولیدکنندگان قفسه و کمد استیل به زیبایی ظاهری آن ها نظر انداخته، بلکه به کیفیت و کارایی آن ها نیز بسیار اهمیت قائل شده باشند. وجود این دو مقوله در کنار یکدیگر خود سبب گردیده است تا طیف وسیعی از مردم نیز رو به خرید قفسه و کمد استیل با ویژگی های نامبرده شده آورند.

 

کمد استیل

 

ساخت قفسه و کمد استیل

با توجه به ویژگی هایی که از ورق استیل داده شد؛ امروزه گروه های بسیار زیادی رو به ساخت و تولید انواع قفسه و کمد استیل در طرح ها و ایده پردازی های نوینی آورده اند تا به این منظور بتوانند گامی بسیار مثمر به ثمر در زمینه مشتری مداری بردارند.
قیمت قفسه و کمد استیل نیز با توجه به مقاومت بالای آن ها و حالت شستشوی آن ها و نیز با توجه به ویژگی هایی که از آن ها نام برده شد، کاملا مقرون به صرفه می باشد. در صورتی که قصد خرید قفسه و کمد استیل دارید، باید در نظر داشته باشید که قیمت آن ها بسته به نوع طرح و ایده پردازی شما و نیز ابعاد آن ها می تواند متفاوت باشد ولی در کل با توجه به خصوصیاتی که در خصوص ورق استیل از آن نام برده شد، می توان گفت که خرید قفسه و کمد استیل می تواند انتخاب شایسته و مطلوبی برای شما تلقی گردد تا شما بتوانید از ویژگی های قابل ذکر آن ها استفاده نمایید.

 

کمد استیل

استفاده از قفسه و کمد استیل

از قفسه و کمد استیل امروزه استفاده های بسیار زیادی برده می شود تا به این منظور بتوان با بهره گیری از جنس استیل به کار گرفته شده در آن ها استفاده های مثمر به ثمر و مفیدی از آن ها در فست فودها و آشپزخانه های صنعتی یا سایر مکان های دیگری آورد که می توان هر نوع وسیله ای را در آن ها جای داد. قفسه و کمد استیل را شما می توانید در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگون بسیار زیادی خریداری نمایید و از آن ها بسته به شغل و نوع مصرف خود بیشترین بهره وری را از آن ها داشته باشید. خاصیت شکل دهی ورق استیل به کار گرفته شده در قفسه و کمد استیل خود سبب تنوع و گوناگونی آن ها در بازار شده است تا بتوان از آن ها استفاده مفید و به جایی داشت.

در ساخت کمد ها معمولا ورق استیل 304 نقش گسترده ای دارد. ولی اگر تجهیزات در معرض سایش هستند بهتر است از ورق استیل 321 استفاده کرد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید