X

استفاده از ورق استیل در ساخت لوازم بهداشتی و بیمارستانی

02122011620 تلفن
تجهیزات بیمارستان استیل
کاربرد ورق استیل در تجهیزات بیمارستانی مانند ترولی ها ، ظروف حمل و نقل و ...
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


ترولی استیل، وسیله کارآمد در رستوران ها و تالارها

یکی از وسایل که در کافی شاپ های بزرگ و هتل ها و فروشگاهها و تالارها و... مورد استفاده قرار می گیرد، ترولی استیل می باشد که در ادامه به معرفی اجمالی این محصول خواهیم پرداخت تا به طور کامل با این وسیله کارآمد و مفید بیش از پیش آشنا گردیم. پیش از ذکر هر مسئله ای لازم به توضیح است که ترولی استیل همان طور که از نامش بر می آید از ورق استیل ساخته شده است که خود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توضیح آن در ادامه خواهد آمد بنابراین در صورتی که می خواهید در خصوص آن ها اطلاعات شامل و کامل تری را در اختیار داشته باشید ادامه مطلب را از دست ندهید تا ما شما را در این زمینه یاری نماییم.

 

ترولی استیل

معرفی اجمالی ترولی استیل

ترولی استیل یکی از وسایل بسیار کارآمد و مفید می باشد که از آن استفاده های به جا و مثمر به ثمری برده میشودبه این ترتیب که ترولی استیل وسیله ای از جنس استیل می باشد که به صورت چرخ دار و چند طبقه ای می باشد که برای حمل و نقل انواع غذاها و منو هایی استفاده می گردد که در رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد تا در کمترین بازه زمانی ممکن سرویس دهی بسیار مناسبی به مهمان ها داده شود و رضایت تمامی آن ها را به جا آوردند. به همین جهت است که استفاده از این وسیله کارآمد این روزها بیش از پیش استفاده می شود و روز به روز هم استفاده از آن رو به افزونی است.

چرا ورق استیل؟

شاید از خود سوال کرده باشید حالا چرا ورق استیل؟ برای پاسخگویی به این سوال باید خاطر نشان ساخت که ترولی استیل مورد استفاده در فست فودها و سایر آشپزخانه های صنعتی به این جهت است که ورق استیل از جمله فلزاتی به شمار می آید که خاصیت انعطاف پذیری و شکل پذیری بسیار زیادی دارند و به همین جهت است که می توان وسایل مختلف استیل زیادی را از جمله ترولی استیل با استفاده از ورق استیل به طرح ها و شکل های بسیار زیاد و متنوعی ساخت و در اختیار مردم قرار داد تا بتوانند هر نوع طرحی را به فراخور نوع سلیقه و پسند خویش برای محل کار خویش انتخاب کرده و آن ها را سفارش دهند. اما این انتهای راه نیست چرا که ورق استیل به کار گرفته شده در ابزارآلات استیل دارای ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ای است که در ادامه به مهمترین آن ها خواهیم پرداخت.

 

ترولی استیل

خرید ترولی استیل

حال که با ورق استیل و جنس به کار گرفته شده در ترولی استیل آشنایی صورت گرفت و خود این ابزار کارآمد و مفید را معرفی ساختیم، ممکن است برخی از مشاغلی که با این نوع وسیله ها سر و کار دارند، درصدد خرید یک ترولی استیل برآیند که در این بخش سعی بر آن شده است تا به ارائه نکاتی پیش از خرید پرداخته شود تا با دیدی باز و با اطلاعاتی دقیق و کامل پیگیر مراحل خرید شد. به همین جهت برای خرید ترولی استیل ساخته شده از جنس استیل برای استفاده در مکان های به کار گرفته شده می بایست در وهله نخست به نوع نیاز خود از ترولی استیل اشاره داشت و سپس دست به خرید زد. به عنوان مثال می توان ترولی را بسته به نیاز خود به صورت دو طبقه یا سه طبقه مورد سفارش قرار داد و یا اینکه به صورت دو چرخه و چهار چرخه آن ها را خریداری نمود تا نیاز خود را با ترولی استیل به خوبی برطرف نمود. بنابراین در صورتی که صاحب مشاغلی همچون هتل داری و تالار گردانی و رستوران داری و... می باشید پیشنهاد ما به شما خرید ترولی استیل در اندازه ها و ابعاد دلخواه شماست تا به این منظور بتوانید بهتر به مشتریان خویش سرویس دهی بدهید تا بتوانید منوی انتخابی تمامی مهمانان را در مدت زمان بسیار کوتاهی در اختیار آن ها قرار دهید و گام مستحکم و مثمر به ثمری در زمینه مشتری مداری بردارید.

 

ترولی استیل

 

قیمت ترولی استیل

قیمت ترولی استیل با توجه به تعداد طبقات و ابعاد آن ها و نیز جنس مورد استفاده از آن ها یعنی ورق استیل و نیز تعداد چرخ های آن ها کاملا متفاوت می باشد تا دست هر یک از کاربران در خصوص خرید ترولی استیل کاملا باز باشد و آن ها بتوانید جنس خریداری شده خویش را متناسب با نیاز خود سفارش دهند و بیشترین استفاده ممکن را از آن ها به جای آوردند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که با توجه به کارایی بالایی که ترولی استیل در دل خود جای داده است می توان گفت که قیمت آن ها نباید خیلی مطرح شود چرا که استفاده به عمل آوردن از آن ها آنقدر مفید و کارساز هستند که دیگر مجالی برای کلنجار رفتن در راستای قیمت گذاری آن ها نخواهد بود.برای ساخت ترولی استیل معمولا از ورق استیل 304 و یا ورق استیل 430 استفاده می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید