X

چرا بدن انسان بعد از تزریق واکسن کرونا آهنربایی می شود ؟

02122011620 تلفن
موضوع آهنربایی شدن بدن افراد پس از تزریق واکسن کرونا چیست؟
در چند روز اخیر شاهد موج گسترده ای از ویدیو ها و تصاویری هستیم که در فضای مجازی با موضوع آهنربایی شدن بدن بعد از تزریق واکسن کرونا منتشر شده اند. اما حقیقت چیست ؟
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

فهرست موضوعات


مقدمه

دلیل چسبیدن فلزات به بدن افرادی که واکسن کرونا زده اند چیست؟ آیا تزریق واکسن کرونا موجب ایجاد خاصیت مغناطیسی در بدن می شود یا در این واکسن ها میکروچیپ هایی وجود دارد که به آن خاصیت آهنربایی می دهد؟
در روزهای گذشته فیلم و عکس هایی در شبکه های اجتماعی نشر داده شده که بعضی از آن ها ادعا می کنند بعد از تزریق واکسن کرونا، لوازمی مانند قاشق، چنگال و کلید به بدن آنها چسبیده است. اصل ماجرا واقعاً چیست؟
پزشکان و مراکز تحقیقاتی زیادی در خصوص خاصیت مغناطیسی بدن بعد از تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه داده اند. توضیحاتی که همگی به طور هماهنگ نشان می دهند که چنین ادعایی صحت ندارد. در روزهای اول ویدئوهایی منتشر می شد که در آن، آهنربا به بدن افراد می چسبید. به همین دلیل ادعای اولیه این بود که احتمالاً در واکسن های کرونا، مواد آهنی به کار رفته که آهنربا را به خود جذب کرده و باعث چسبیدن آن به بدن می شود. اما بعد از چندین روز، جریان تغییر یافت و عکس هایی منتشر شد که نشان می دادند بدن افرادی که واکسن زده اند، قاشق، چنگال، کلید و برخی وسایل این چنینی را به خود جذب می کند.

با این تفاسیر یا باید در واکسن آهنربا وجود داشته باشد یا آهن!!

در بحث مغناطیس، تنها موادی جذب آهنربا می شوند که طبیعتاً دارای چنین خاصیتی باشند. تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشانگر چسبیدن قاشق، چنگال و کلید به بدن افراد می باشد. این درحالی است که سرویس قاشق و چنگال از ورق استیل ساخته می شوند. آلیاژ مورد استفاده در ساخت قاشق و چنگال ورق استیل 304 می باشد که جزو فولادهای غیرمغناطیسی است و اصطلاحاً به آن ورق استیل نگیر گفته می شود، به طوری که جذب آهنربا نمی شود. بنابراین قاشق و چنگال هایی که از جنس ورق استیل 304 هستند، خاصیت آهنربایی ندارند. پس ریشه مغناطیسی شدن بدن قطعاً در جایی دیگر نهفته است.

 

ویروس کرونا

 

اولین سوالی که مطرح می شود این است که: "آیا در تولید واکسن کرونا از فلزی خاص استفاده می شود؟

پزشکان زیادی در سطح دنیا به این پرسش، پاسخ داده اند. این افراد اذعان داشتند که همیشه در ترکیب واکسن ها، برخی فلزات به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. بنابراین، استفاده از چنین فلزاتی در ساخت واکسن موضوع جدیدی نیست. در ترکیب واکسن کرونا از 2 نوع فلز (به مقدار بسیار اندک) استفاده شده است: 1-آلومینیوم 2-جیوه
نکته قابل توجه در مورد آلومینیوم این است که افراد، مقداری از این عنصر را از طریق آب و مواد غذایی در طول روز بدست می آورند که این مقدار، بسیار بیشتر از آلومینیومی است که در واکسن کرونا وجود دارد. از طرفی، آلومینیوم در بسیاری از داروها از جمله آسپیرین نیز وجود دارد. این دارو نه باعث آهنربایی شدن بدن می شود و نه برای بدن ضرر دارد. نکته مهمی که بایستی به آن اشاره کرد این است که آلومینیوم عنصری مغناطیسی نیست و فاقد خاصیت آهنربایی می باشد. این موضوع در مورد جیوه هم صادق است. اینکه هم مقدار آن در واکسن بسیار کم است و هم اینکه فاقد خاصیت مغناطیسی است.

دومین سوال مهم: "آیا با تزریق واکسن کرونا نانوذرات مغناطیسی وارد بدن می شود؟

شبهه دیگری که وجود دارد، این است که ممکن است نانوذراتی در واکسن کرونا وجود داشته باشد که خاصیت آهنربایی دارد و می تواند باعث مغناطیسی شدن بدن شود. اگر قرار باشد چیزی وارد بدن شود، مقدار آن باید به قدری زیاد باشد که توانایی این را داشته باشد یک قاشق یا چنگال سنگین را نگه دارد (البته همانطور که قبلاً اشاره شده، قاشق و چنگال از ورق استیل 304 یا اصطلاحاً ورق استیل نگیر ساخته می شوند که خاصیت مغناطیسی ندارد). حجم واکسنی که وارد بدن می شود، چیزی در حدود 0.3 میلی لیتر می باشد. اگر 100 درصد این مقدار نیز از یک فلز خاص باشد، باز هم قدرت کافی برای نگه داشتن اجسام سنگین را نخواهد داشت. حداقل مقدار فلز تزریق شده برای ایجاد خاصیت مغناطیسی یک گرم است که در مورد همین یک گرم هم شک و شبهاتی وجود دارد.

 

ویروس کرونا و آهنربا

 

سوال بعدی: "آیا با تزریق واکسن، میکروچیپ (تراشه) وارد بدن می شود؟

بحث دیگری که عنوان شده، اشاره به این دارد که با تزریق واکسن کرونا، نوعی تراشه با خاصیت مغناطیسی وارد بدن می شود. این نکته را نباید فراموش کنیم که تا این لحظه تراشه ای در دنیا ساخته نشده که توانایی عبور از سر سوزن تزریق را داشته باشد. بنابراین این موضوع نیز از پایه رد می شود.
موضوع دقیقاً چیست؟
خواص مغناطیسی صرفاً ویژه ی افرادی نیست که الزاماً واکسن کرونا زده اند. بدن خیلی از افرادی که حتی واکسن کرونا نزده اند نیز دارای چنین خاصیتی است. این ویژگیِ بدنیِ برخی افراد می باشد که فلزات مختلف، پلاستیک و خیلی اجسام دیگر به بدنشان می چسبد. چنین خاصیتی هم قبل و هم بعد از تزریق واکسن کرونا در بدن افراد وجود دارد و کوچکترین ارتباطی به تزریق واکسن کرونا ندارد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید