X

اطلاعات لازم در رابطه با کویل برش خورده ورق استیل 316

02122011620 تلفن
اطلاعات تکمیلی در رابطه با کویل برش خورده ورق استیل 316
ورق استیل 316 در ضخامت های مختلفی در بازار های جهانی موجود است. در ضخامت های پایین تر برای سهولت در حمل و نقل این ورق ها به فرم کویل در می آید و در مرحله نهایی مصرفی این کویل ها برش می خورند.
فلز کالا
فلز کالا

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.
 

 

فهرست موضوعات


هر آنچه که لازم است در مورد کویل استیل 316 برش خورده در عرض بدانید

برش عرضی کویل های استیل، روشی است که در آن کویل ها یا رول های بزرگ فلزی با استفاده از تیغه های دوارِ خیلی تیز، به صورت عرضی برش داده می شوند تا نوارهایی باریک تر ایجاد شود. تیغه ها با حرکت چرخشی، همزمان با حرکت کویل در غلتک می چرخند و ورق ها را تحت برش قرار می دهند. این تیغه ها را می توان جابجا کرد و با استفاده از آن، عرض های دلخواه و مختلف را اعمال کرد و بدست آورد. با این کار، در عین اینکه طول یکسان است، نوارها می توانند در عرض های کمتری بریده شوند. قبل از فرآیند برش، کویل های استیل ابتدا در یک غلتک قرار می گیرند، سپس کویل باز کن، آنها را از حالت رول به حالت صاف در می آورد و روی سطح قرار می دهد تا آماده مراحل بعدی باشند. ورق استیل را می توان در عرض های مختلف برش داد.
برش عرضی، فرآیندی است که هم بر روی شیت و هم پلیت، به خوبی انجام می شود. هر ورق نیاز به تیغه هایی دارد که مخصوص همان ورق خاص باشد. "دقت" کلمه ای است که وقتی بحث برش عرضی در میان باشد، اهمیت زیادی دارد.

 

ورق استیل 316

 

مشخصات کویل های استیل 316 برش خورده در عرض

کویل های استیل 316 که در عرض برش خورده اند، از مقاومت به خوردگیِ کلیِ بهتری برخوردارند و به ویژه در برابر خوردگی حفره ای و شیاری ناشی از محیط های کلریدی مقاوت بیشتری دارند. این آلیاژها همچنین دارای قابلیت شکل دهی و جوشکاری فوق العاده ای هستند. با توجه به قابلیت شکل پذیری، این آلیاژ به راحتی می تواند به اشکال مختلف مورد استفاده در زمینه های صنعتی، معماری و حمل و نقل تبدیل شود. این کویل های استیل 316 و برش خورده به صورت عرضی، همچنین دارای خواص برجسته جوشکاری هستند. پس از جوشکاری مقاطع نازک، نیازی به عملیات حرارتی آنیل نیست.
این آلیاژ در طیف وسیعی از محیط های اتمسفری و خورنده، عالی عمل می کند و در سرویس متناوب تا 870 درجه سانتی گراد و در سرویس مداوم تا 925 درجه سانتی گراد، مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد.

کار گرم و کار سرد بر کویل های استیل 316 برش خورده در عرض

کار گرم بر کویل های استیل 316 برش خورده در عرض با استفاده از عملیات محلولی (آنیل) انجام می شود- تا دمای 1010 تا 1120 درجه سانتی گراد حرارت می بینند و سریع سرد می شوند. این کویل ها با عملیات حرارت سخت نمی شوند. مقاطعِ جوشیِ ضخیم در استیل 316، برای حداکثر مقاومت در برابر خوردگی نیاز به عملیات حرارتی آنیل پس از جوشکاری دارند. با توجه به اینکه ورق استیل 316 فوق العاده سفت و داکتیل است، می تواند با کار سرد به راحتی ساخته شود.

 

ورق استیل 316

 

کاربردهای کویل استیل 316 برش خورده در عرض

کویل های استیل 316 برش خورده در عرض با برخورداری از مقاومت برجسته و مطلوب در برابر خوردگی و اکسیداسیون و همچنین خواص مکانیکی خوب و قابلیت ساخت مناسب، در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این موارد عبارتند از:
•    تجهیزات و وسایل تهیه غذا به ویژه در محیط های کلریدی
•    میز و تجهیزات آزمایشگاهی
•    پنل در حوزه معماری ساحلی
•    ریل گذاری و تزئینات
•    اتصالات قایق
•    محفظه های نگهداری و حمل مواد شیمیایی
•    مبدل های حرارتی
•    توری های جوشی یا بافته شده برای استفاده در معادن، صیادی و تصفیه آب
•    منیفولدهای اگزوز
•    تجهیزات داروسازی
•    فرآیندهای شیمیایی و پتروشیمی
•    کاغذسازی و تولید خمیر کاغذ
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید