X

ورق استیل در مصارف خانگی و آشپزخانه

02122011620 تلفن
چرا در ساخت سینک از ورق استیل استفاده می شود؟
ورق استیل در ساخت تجهیزات و لوازم خانگی و آشپزخانه نقش مهمی دارد.زیبایی و دوام بالا از عمده ترین دلایل استفاده از آن است.
فلز کالا
فلز کالا

ورق استیل در ساخت سینک

ورق استیل در ساخت سینک
18/08/2023

جهت خرید ورق استیل بصورت ورق ارجینال یا کویل استیل می توانید از طریق شماره تماس : 22011620 - 021 با کارشناسان بخش فروش فلز کالا تماس بگیرید.

مقدمه

مردم بیشتر سینک های آشپزخانه ای ساخته شده از جنس ورق استیل (ورق استنلس استیل) می خرند تا هر نوع سینک دیگری. بیش از نیم قرن است که سینک های استنلس استیل در صنایع، معماری، آشپزخانه ها و خانهسازی به کار میرود. استنلس استیل، فولادی است کم کربن که حاوی 10.5 درصد وزنی یا بیشتر کروم می باشد. افزودن کروم به فولاد، خواص منحصر به فردی از جمله ضدزنگ بودن، مقاومت در برابر خوردگی و استحکام مکانیکی به فولاد می دهد.
محتوای کروم در استیل اجازه میدهد بر روی سطح آن یک فیلم یا لایه بسیار نازک از جنس اکسید کروم تشکیل شود که این لایه نامرئی، زبر، مقاوم به خوردگی و چسبنده است. چنانچه استیل مورد آسیب مکانیکی شیمیایی واقع شود، این فیلم یا لایه نازک خود را ترمیم میکند حتی با مقادیر ناچیز از اکسیژن موجود در محیط. مقاومت خوردگی و خواص مفید دیگر در فولاد با استفاده از مقدار کروم زیاد و افزودن عناصر دیگر چون مولیبدن، نیکل و نیتروژن تقویت می شوند. نیکل نیز به استنلس استیل ظاهری درخشان و روشن تر می بخشد و از نظر رنگ، خاکستری و کمرنگ تر از انواع بدون نیکل آن است. سینک های استنلس استیل مزایا و کیفیت های خوب بسیاری دارند که آنها را تبدیل می کند به انتخابی عالی و مطلوب برای استفاده در اکثر محیط ها و شرایط.
توان مالی -از سطح بالا گرفته تا سطح خیلی مقرون به صرفه، برای هر نوع نیازی مدل های استنلس استیل مناسبی وجود دارند.
ارتقا یافته است -فناوری نوین این امکان را به وجود میآورد که سینک های استیل به طور مداوم ارتقا یافته و بهینه شوند. سینک های جدیدتر با گیج و معیار ۱۶ و ۱۸ ضخیم تر و کم صداتر از اجداد ارزانقیمتتر خودشان هستند.

 

سینک استیل


پایدار و بادوام است استنلس استیل فوق العاده ماندگار است. این آلیاژ برای ساخت سینک و کاربردهای دیگر سر آمد است. چون تراشه یا ورقه نمیشود، ترک برنخواهد داشت، رنگ نمی بازد و بالاخره دچار لکه و زنگ زدگی نخواهد شد.
قابلیت تبدیل شدن به کاسه یا جام های بزرگ تر ویژگی های توأمان استحکام و قدرت و سبکی نسبی استنلس استیل این امکان را به آن میدهد که به کاسه های بزرگ تر و عمیق تری نسبت به متریالهای آهن ریختگی یا هر متریال دیگری تبدیل شود.
مراقبت آسان از آن -مراقبت از ورق استیل آسان است و در برابر مواد شیمیایی خانگی و شویندهها بلا تأثیر می باشد. هنگامی که به وسیله پاک کننده های خانگی و حوله نرم تمیز شود، درخشش اصیل و ذاتی اش را حفظ میکند. از این رو این آلیاژ پس از پاکسازی، سطح ایده آل برای سینک های آشپزخانه، سینک های حمام، سینک های رختشویخانه ها و هرگونه طرح و کاربرد مسکونی ارائه میدهد.
زنگ نمیزند -این فلز درخشش زیادی دارد و مقاومت خوردگی آن طبیعتاً زیاد است. پرداخت کاری بر روی استنلس استیل های فعلی از براق آینه ای تا درخشنده ی لکهدار انجام میشود.
شوک یا ضربه را می گیرد -استنلس استیل در صورت خوردن ضربه به لوازمی چون کریستال ها، چینی های مرغوب، ظروف شیشه ای روزمره و ظروف سرامیکی عملاً ضربه را می گیرد و از شکستن تصادفی آن را جلوگیری می کند.
تشدید یا تاکید بر جزئیات -طراحان داخلی به خوبی می دانند که سینک ها و لوازم خانگی استنلس استیل می توانند جزئیات منحصر به فرد معماری اتاق را تشدید و برجسته نموده و جلاء و پرداخت آن ها چشم ها را بنوازد. خطوط تمیز و بافت های سرد آن موجب انعکاس رنگ ها و اشکال دور و بر می شود. ظاهر و نمای بی زمان و ابدی استنلس استیل، دکوراسیون شما را کامل خواهد کرد حتی پس از اینکه رنگ های مد روز و مرسوم از دور خارج شده باشند.

 

سینک استیل


طول عمر و پایداری ورق استیل برای کارایی بهینه در طول سال ها بهترین گزینه است و ظاهر و نمای خوب و با کیفیت آن پایدار خواهد ماند.
قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست یا سبز بودن استنلس استیل ماده ای است قابل بازیافت. استنلس استیل طی عملیات بازیافت تنزل نمی کند و هیچ یک از خواص خود را از دست نمی دهد.
از این رو سینک های ساخته شده از ورق استیل گزینه ی مطلوبی محسوب می شوند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید